torsdag den 11. februar 2010

Sjov dag ^^

Så.. I dag fik jeg lov til at låne Jace, the Mind Sculptor af Christian.
Jeg brugte ham i et ombygget Faceblaster Deck, hvor jeg var lidt heldig.

Starthånd:
2 Islands
1 Mountain
1 Jace, the mind sculptor
1. Sage of Epityr
1. Riddle of lighting
1 Venser's Diffusion

da jeg spillede Sage of Epityr, kunne jeg af de 4 første kort, finde 2 ligegyldige, 1 Land. Og én Vedalken Æthermage.
Lage Æthermage øverst, derefter land. Og så de 2 ligegyldige.
I tur tre kunne jeg Wizard cycle Vedalken Æthermage. og tage Magus, of the Future op på hånden.
I tur fire spillede jeg Jace, og begyndte at ligge hans øverst korte på budnen af decket, 1 gang i hver af mine ture.
I tur 5 spillede jeg magus, of the future. Og kunne nu se mit øverste kort, og begynde at spille ^^.
Derefter fortsatte jeg med at counter min modstanders spells, at bounce dem tilbage, for så til sidst i tur 9, at få jace op på 13 Loyalty Counters.

I tur 10 brugte jeg så Jace's fjerde ability, og fjernede hele modstanderens deck, og gjorde hans hånd til hans nye deck.

Han blev lidt irriteret xD

Jeg kan nu allerede se, at Jace passer perfekt ind i dette deck xD Og det bliver meget sjovere at spille det nu :D.

Fik bare lyst til at sige det xD Min første kamp med Jace.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar